Je hebt op dit moment geen artikelen in je winkelmand.

Hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Wij helpen je graag! 055 7676100

Heb je vragen over je zending?

De best mogelijk bezorgservice: PackagingDirect.nl biedt keuze!

    

 


Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
 


 De meeste bestellingen (99,4%) worden binnen 24-uur afgeleverd.


Hoe kan ik mijn PostNL of UPS zending volgen? 

Op de dag van verzending ontvangt je van ons aan het begin van de avond een e-mailbericht met daarin de track- & trace nummers. Met deze nummers kun je jouw bestelling eenvoudig volgen op de betreffende websites van de vervoerder.

Wat zijn de verzendkosten? 

Bestel je voor meer dan €200,- (excl. BTW) dan betaal je geen bezorgkosten en word je bestelling gratis geleverd. Hieronder vind je een overzicht van de overige bezorgkosten.

 
Verzonden via UPS of Brouwer, maar ik ben niet aanwezig

Als je niet aanwezig bent op het moment van levering zal de chauffeur van UPS een briefje achterlaten waarop staat waar het pakketje is afgeleverd (bijvoorbeeld bij een Kiala punt bij jou in de buurt). Als je je pakketje niet wilt afhalen op het Kiala punt kun je het UPS Service nummer bellen 0900-2255877 om een nieuwe levering in te plannen.


Verzonden via PostNL, maar ik ben afwezig

Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag). Wil je dit niet? Kies dan voor 'ophalen bij PostNL'.


PostNL Avondlevering (+€1,75)

Ben je overdag niet thuis? Kies dan tijdens het plaatsen van je bestelling voor avondbezorging op werkdagen tussen 18.00 en 21.30 uur. Bestel voor 13:00 uur om het de volgende werkdag in de avond te ontvangen.


Ophalen bij een PostNL-ophaalpunt (uitsluitend voor Nederland)

Haal je je bestelling liever zelf op? Dan bezorgen we graag bij één van de meer dan 2.000 PostNL-ophaalpunten. Kies dan -na het ingeven van je postcode- PakjeGemak afhalen als verzendmethode. Er is er altijd wel één bij jou in de buurt, of het nu een supermarkt, Primera, Bruna, postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels is. Je ontvangt van ons per email een link en Track&Trace-code om te zien waar je pakketje is en je ontvangt een SMS van PostNL zodra je de bestelling kunt afhalen (indien je je GSM-nummer hebt ingevuld).


Vanaf welk tijdstip ben je welkom bij Post.NL?

Vanaf 16.00 uur ligt je bestelling klaar in het PostNL-ophaalpunt. Daarna blijft je pakket nog 3 weken liggen bij het ophaalpunt.

PackagingDirect.nl behandelt jouw bestelling met de grootste zorg.

Mocht er onverhoopt toch iets misgegaan zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

 



Meer PackagingDirect service:

HEB JE NOG ANDERE VRAGEN?

Neem dan gerust contact op via de mail of telefonisch via 055-7676100 (Nederland) of 03 500 92 91 (België). Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar.

 

Een moment geduld a.u.b...

Gelukt! sluiten

{{var product.name}}is toegevoegd